VALOR

La satisfacció del client a TRAC

Una filosofia empresarial

Comparteix

Per TRAC, la satisfacció de l'experiència del client és més que un concepte, és una filosofia empresarial que impregna tots els moments i processos implicats en la nostra feina. Els efectes d'aquesta filosofia i innovació procedimental marquen un abans i un després en la concepció, la gestió i el resultat de l’experiència del client a TRAC.

És obvi que la satisfacció del client és un aspecte fonamental per a qualsevol empresa que ofereixi productes o serveis. 

A TRAC hem procedimentat i tenim implantat un sistema de control i millora continuada de l’experiència del client basat en dos principis: unes soft skills estàndards i unes hard skills específiques, creades a mida de TRAC, que ens permeten seguir de manera procedimentada l’experiència del client, des de l'inici fins al final de cada projecte i servei.    Amb un enfocament decidit a captar la veu del client i a treballar en la millora contínua, hem establert una sèrie d'objectius i estratègies específiques per garantir que cada client rebi un servei coherent i satisfactori envers l’expectativa de marca TRAC.    Resumint, les nostres soft skills es basen en aquests fonaments:

  • Una millora de la satisfacció i experiència del client ha de venir donada per una millora de la sensibilitat actora.
  • Per moltes eines que es puguin tenir per qualificar o quantificar la satisfacció, cap d’elles pot substituir ni resoldre o compensar la sensibilització, esperit, comportament i enfocament al client que tot professional pot generar per ell mateix: la voluntat actora individual. 
  • Una manca de sensibilitat cap al client repercuteix directament en la satisfacció d’aquest mateix. 

Pel que fa al nostre model de hard skills (habilitats tècniques que permeten mesurar el grau de satisfacció del client) està basat en una sèrie de protocols, procediments i eines específiques, implantades i en funcionament, creades en base a l’experiència i a la reflexió creativa i enfocades a aconseguir una millor experiència del client:

  1. Projecte “Base de preus justa”.     
  2. Projecte “Cultura parc industrial”.
  3. Projecte “Estandardització del control de planificació d’obres amb Project 365”. 
  4. Procediment de millora continuada del "Pla d'Autocontrol de Qualitat (PAQ)" atesa la veu del client.
  5. Protocol de comunicació amb els clients en fase executiva d’obra.
  6. Optimització de la comunicació durant l'obra en curs:

             -Anàlisi de les incidències i identificació de la seva procedència.              -Priorització de les incidències i definició de solucions.              -Mesura de l'eficiència a través d'indicadors de feedback interns i externs.

  1. Protocol “Check list neteja i ordre a l’obra”.
  2. Protocol "Final d’Obra del Cap d’Obra" (FOCO).
  3. Control de registre indicat (KPI) de l’experiència del client:

             -KPI Enquestes de satisfacció del client a final d’obra (SurveyMonkey).              -KPI Feedbacks de la relació amb el client (producció, administració,               comercial, màrqueting, etc.).              -KPI de control, seguiment i gestió de ressenyes a Google My Business.

  1. Creació del "Grup de treball Servei Experiència Client (SEC)", compost per 25 membres de l’equip,  amb programa de reunions trimestrals d’avaluació de memòria, indicadors (KPI), experiències viscudes, reflexions, autocrítica, proposta de millores i aixecament d'Acta amb full de ruta de fites a termini.

Els efectes de tot aquest treball transversal ja són una realitat i estan marcant un abans i un després en la concepció, la gestió i el resultat de l’experiència del client a TRAC.

 

Les empreses que creen valor

 
La gestió empresarial basada en la creació de valor pels grups d'interès (stakeholders) és un enfocament essencial a l'actualitat i es troba intrínsecament lligada als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). Segons aquest enfocament, la reputació d'una empresa es construeix en funció dels seus objectius, identitat, valors i principis, així com en la manera com es compromet amb totes les parts interessades. En un món que demana un enfocament més humà i un lideratge exemplar, és essencial que les empreses no només se centrin en els seus objectius econòmics, sinó que també contribueixin activament a assolir els principis dels ODS establerts per les Nacions Unides. Només aquelles empreses que integren aquests valors en la seva estratègia seran competitives i sostenibles a llarg termini.  En aquest sentit, l'ètica empresarial contribueix a l'èxit empresarial i a l'assoliment dels ODS. Les empreses han d'estar al servei de la societat, generant productes i serveis que satisfacin necessitats, promoguin la creació de riquesa social i la generació d'ocupació. El veritable avantatge competitiu rau en l'adopció i promoció d'aquests valors, que han de ser internalitzats per tots els membres de l'empresa. Això implica deixar enrere les pràctiques individualistes que, en el passat, van conduir a la crisi global que tots coneixem.  Es tracta d'un procés de canvi cap a un ideal en què els hàbits de producció i consum estan alineats en la recerca d'un món en què tots els individus poden gaudir de serveis i condicions fonamentats en uns valors humans i una visió més humanista del sistema econòmic i empresarial.  
×

Informació bàsica sobre Protecció de Dades referent al tractament de dades de persones que contacten amb nosaltres a través de la web

Responsable

TRAC REHABILITACIÓ D’EDIFICIS, S.L.

Finalitat

Atendre la seva sol·licitud rebuda a través del formulari de contacte (respondre a la consulta, elaboració de pressupost, etc.)

Legitimació

Consentiment de l'interessat

Destinataris

Es podran comunicar dades a encarregats de tractament, alguns d'ells de fora de la UE. Els encarregats de tractament de fora de la UE estan acollits a l'acord "EU-US Privacy Shield".

No es preveuen altres comunicacions de dades a tercers, excepte obligació legal.
 

Drets

Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s'explica en la informació addicional.

Informació adicional

Pot consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la nostra pàgina web: Protecció de dades

 

×

Informació bàsica sobre Protecció de Dades referent al tractament de dades de persones que lliuren el seu CV per a treballar amb nosaltres

Responsable

TRAC REHABILITACIÓ D’EDIFICIS, S.L.

Finalitat

Gestió de currículums de persones interessades a treballar amb nosaltres

Legitimació

Consentiment de l'interessat 

Destinataris

 
Es podran comunicar dades a encarregats de tractament, alguns d'ells de fora de la UE. Els encarregats de tractament de fora de la UE estan acollits a l'acord "EU-US Privacy Shield".
 
No es preveuen comunicacions de dades a tercers, excepte obligació legal.
 

Drets

Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Pot consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la nostra pàgina web: Protecció de dades