La Creu Roja a Catalunya va presentar el 6 de maig, l’Aliança Humanitària per a l’Alimentació Infantil, una gran crida per aconseguir el suport de la ciutadania, el món empresarial, l’administració i altres agents socials i econòmics en favor d’aquesta causa.
La Creu Roja ha posat en marxa aquesta iniciativa davant de l’augment de la pobresa infantil a Catalunya. El 29,4% dels infants catalans viuen sota el llindar de la pobresa, enfront del 20,1% del conjunt de la població. A més, entre les persones en situació vulnerable ateses per la Creu Roja, 7 de cada 10 no poden garantir una alimentació saludable als seus fills i filles i un 38% no poden pagar la quota del menjador escolar.
L'augment de la pobresa infantil a causa de la crisi ha provocat que l'alimentació dels nens catalans sigui un problema real, que necessita una reacció social ferma. El col·lectiu empresarial ja ha començat a reaccionar. Trac s'ha sumat a l’Aliança Humanitària per a l'Alimentació Infantil col·laborant econòmicament.
Altres empreses i entitats com Volkswagen, Fundació FC Barcelona, Obra Social Fundació La Caixa, Nestlé, TVE Catalunya, Fundació Banc Sabadell, o la Fundació Agbar, entre unes altres, ja s'han sumat a aquesta aliança.
A més, el passat 8 de maig la Torre Agbar es va il·luminar amb l'emblema de la Creu Roja, com a acte emmarcat dins de la inaugurada Aliança Humanitària per l'Alimentació Infantil i com a commemoració del 150è aniversari de l'entitat humanitària. Un símbol arquitectònic de Barcelona manifestant-se pel dret a l'alimentació infantil.
La Torre Agbar, a un pas de Trac, i les campanyes de la Creu Roja, formant part de la nostra empresa.