Celebrant els 27 anys de TRAC i donant la benvinguda al nou paradigma i gran canvi social, econòmic i filosòfic del segon quart del segle XXI, estrenem nova imatge de marca fidels a la nostra missió i principis corporatius.
Continuem sent els mateixos, amb el mateix NIF de fa un quart de segle, continuem sent taronges, un color amb el qual ens identifiquem i que simbolitza energia, coratge, equilibri i confiança.
Continuem amb la mateixa força, prudència, temperància i ganes de sempre de continuar rehabilitant i servint a la societat local amb la mirada posada en la qualitat del servei, la solidesa de les nostres obres, la sostenibilitat i solvència de la nostra organització, la inversió constant en un futur encoratjador, i la responsabilitat social i la cura en el desenvolupament sostenible de la humanitat i del planeta.
La nostra missió
Amb aquest quart de segle d'experiència empresarial, i com a organització, hem arribat a una clara definició de la missió TRAC:
Respondre a la necessitat social local de rehabilitació d'edificis urbans, mitjançant un servei de màxima qualitat, de relació valor/ preu "més per més", basat en el bon management, la prudència, la solvència, la felicitat del treballador (cultura, ethos, eudaimonia, phronesis) i del col·laborador (cadena de valor), l'experiència del client i l'experiència social (stakeholders), la sostenibilitat entesa com a pràctica del creixement potencial sostenible, l'adaptabilitat als canvis i la creació de valor transgeneracional, valor RSC i valor ODS.
Una imatge modernitzada, minimalista, neta
La nova imatge que estrenem és una evolució natural del què hem estat al llarg de tots aquests anys. El taronja continua sent el nostre color, per allò que transmet, i ara n'hem augmentat la seva intensitat, el seu contrast, per mostrar-lo en tota la seva maduresa.
Mantenim el quadrat com a marc d'identitat, perquè ens identifiquem amb les formes geomètriques bàsiques i els seus principis simples i essencials, base del pensament, ser i fer de l'ésser humà.
Fes play per veure la transformació del logotip
Sostenibilitat
El canvi d'imatge TRAC el farem de manera sostenible i sostinguda en el temps, perquè no creiem que un canvi de logotip hagi de justificar una substitució de material publicitari que encara ha d'acabar la seva vida útil. Creiem en la sostenibilitat i la temperància i anirem substituint el material corporatiu a mesura que hàgim de produir més estoc. Així de simple.
A les bastides serà on veurem conviure més temps l'antic i el nou logotip, ja que a les lones de protecció dels baixos, formades per milers de metres de lona, encara els queden anys de vida útil per endavant. I de fet, ens agrada que acabin convisquent dos logotips de TRAC, dues generacions, la sènior i la júnior, talment com el mateix procés d'evolució generacional que, passat un quart de segle, succeeix en tota bona organització, família o societat.
Fotomuntatge amb la imatge final de les bastides un cop feta la implementació completa del nou logotip
Responsabilitat social
Ja fa anys que la responsabilitat social és un dels nostres valors fonamentals i forma part de la cultura TRAC. Per això, per celebrar el naixement del nou logotip TRAC hem volgut compartir la joia del moment amb tots aquells que treballen per assistir als col·lectius més vulnerables de la nostra societat. I hem realitzat una donació a totes aquestes entitats socials i als seus inestimables projectes, per la seva aportació al bé de la societat i del planeta. I ho fem pel plaer de fer-ho, i amb tot l'agraïment de poder fer-ho.
Gràcies a tots els que formeu part d’aquesta història.